Halászlé és borsos kalács

2014. szeptember 01. 08:28 - Év Utazója

Az első napunk igazi gasztro buli volt. Két különböző étel fortélyait is megtanultuk, amiket korábban még nem próbáltam. Az érsekcsanádi Rév Csárdában Halászlét főztünk bográcsban. Nagyon egyszerű az elkészítése, mégis mindenki teljesen más recept alapján csinálja. Én paprikázhattam meg a hangulatot, tehettem a bográcsba a halbelsőségeket és fát is vághattam. 

DSC_0022.JPGHagymát szeletelek, Tomi pedig a halat adagolja...

A Halászati Mini Skanzennél pedig borsos kalácsot sütöttünk. A sárközi asszonyok készítették betevőül, mivel  a zsírossága révén önfeledtebb és tartósabb mulatozást tesz lehetővé. :) Valószínűleg nem leszek tésztagyúró világbajnok, de megtettem ami tőlem telt. Annak ellenére, hogy megfázott a tészta, szerintem nagyon finom lett és szerencsére nem is hapcizott. Nagyanyáink szerint az a jó ha süt a nap az élesztős tészta készítéskor, de mi egy kicsit borultabb időt fogtunk ki. 

süt.jpgTomi is segített egy kicsit, de többnyire inkább a kész pékárukat meózta. :)

A borsos kalácshoz egy tejfölös-borsos mártást készítettünk. Ettől lett borsos a kalács! A sütés levezetéseként megnéztük Baját motorcsónakból. :)

10649967_1465703607038974_2548999321814344087_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonadelalfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr286647371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása