Vissza az időben! Eltévedtem Ópusztaszeren!

2014. augusztus 30. 15:25 - Év Utazója

Ópusztaszeren két helyet néztünk meg: a Nemzeti Történeti Emlékparkot és a Csillagösvény Labirintust. Mindkét helyszínen rengeteg programban vettünk részt. Gyapjút kártoltunk, fonalat készítettünk belőle és körmön fonást is tanultam. A technikát gyorsan sikerült elsajátítanom, így viszonylag rövid idő alatt készítettem egy ilyen szép karkötőt:

10458136_1465799927029342_4507481438729304906_n.jpgHonfoglalás kori öltözetben...

Természetesen megnéztük a Feszty-körképet is, mint kihagyhatatlan elemet. Tudtátok, hogy kb. egy ötemeletes háztömb magasságával ér fel méretben? Na, de mi is történt még itt? Felpróbálhattam egy honfoglalás kori öltözetet és íjászkodtam és külüztem az Alsóvárosi portán.

A külüzés..nos, ez lényegében a paprika porrá őrlését jelenti egy "antik kondigéppel". Egy zacskónyit haza is hozhattam a kész áruból, hogy itthon paprikázzam tovább a hangulatot. Rózsi nénitől csigatészta készítést tanultam...Sőt! Még mostam is!

DSC_05982.jpgHa azt hittétek, hogy tárcsás mosógéppel mostam, tévedtek! Itt a bizonyíték. Éljen a hagyományos módszer! :)

Ha ezt eddig nem szűrtétek volna le a fotóból: az Emlékpark egy igazi időutazás volt... Újra iskolapadba ültem, de nem a főiskolaiba! Egy igazi századelői tanyai iskola mindennapjaiba csöppentem. Imát mormoltunk, és ha rosszul viselkedtem, tenyerest kaptam. Tomi pedig egy szolid körmössel végezte. :) A kis rendetlen!

labirintus2.jpgIlyen az egyik labirintus, de van egy zöldebb is!

A Csillagösvény Labirintus volt a második célpontunk. Egy sövény labirintust képzeljetek el, amihez térképet is kaptok, hogy kitaláljatok. A területen logikai játékok tömkelege található és számháborúzni is lehet. Tomival is megkíséreltük... Jó móka volt. 

DSC_0332.JPGKeresd a hibát! :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonadelalfoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr596647231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása