Szeretsz kempingezni? Gyere Gyopárosra!

2014. július 22. 12:39 - TóthNiki

Családdal, barátokkal, párral, kicsikkel és nagyokkal, tökéletes helyszín Gyopárosfürdő!

Egy sok fős társaság számára igen komoly nehézségekkel jár főszezonban a szállásfoglalás, az árakról nem is beszélve. Ezzel a problémával szembesülve, hosszas tanakodás után úgy döntött a baráti társaság, hogy drága hotelek és nyaralók bérlése helyet kempingezni megyünk. És milyen jól tettük!

Csak fogtuk a sátrakat és a hálózsákokat, bevásároltunk az esti főzőcskézésekhez és már indultunk is a gyopárosi Park Kempingbe. Tudom,mi, lányok nem mindig rajongunk túlságosan a sátorozós bulikért, aggódunk a zuhanyzási lehetőségekért, a kényelemért, meg úgy általában mindenért. Hát be kell valljam én is ambivalens érzésekkel küszködtem, ám ahogy odaértünk minden aggodalmam tovaszállt. Szépség, tisztaság, kedvesség - ezekkel a szavakkal jellemezhetném a kempinget. Szép, igényesen kialakított zuhanyzók mosógéppel,  több főzőlappal rendelkező, jól felszerelt konyha, kedves kiszolgálás.

A kemping a fürdő mellett van és a szállás díja tartalmazza a Parkfürdő-Gyógyfürdő belépőt is, így a programunk is biztosítva volt! A Gyopárosi Fürdő gyönyörű természeti környezettel rendelkezik. Csónakáztunk a tavon, napoztunk a szép zöld füvön és élveztük a medencék hűsítő vizét. Amikor már kellőképpen elfáradtunk a strandolásban, visszasétáltunk a kempingbe, nekiláttunk grillezni, majd jó hideg sör társaságában versenyeztünk, hogy kinek a speciális pácolási teknikája lett a legfinomabb

Összességében ez egy hibátlan módja volt egy hétvége eltöltésére a barátokkal! Ha te sem szeretsz sok pénzt költeni, de mégis szívesen kimozdulnál egy kicsit, akkor neked ajánlom Gyopárost!

Információt a Park Kempingről itt, a fürdőről pedig itt találsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.