Rendszeres étteremjáróként sokszor azt hiszem, nem nagyon tudnak már mivel meglepni egy-egy vendéglátóhelyen. Aztán a kezembe kapok egy különleges kivitelezésű étlapot, egy precízen összeállított, fantasztikus itallapot és még nem ettem-ittam semmit, mégis úgy érzem, már kaptam valamit.
A Vendég&Hotel az idén is meghirdeti sikeres Étlap és itallap versenyét, a nevezési határidő 2013. május 31. A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet a vendéglátás arculatának, megjelenésének fontosságára, és arra, mennyire alapvető, hogy milyen alapanyagból mi és mennyiért kerül az étlapra illetve az itallapra. A versenyre öt különböző kategóriában nevezhetnek kisebb-nagyobb éttermek, kávéházak, bárok, bisztrók, sörözők, szállodák vendéglátóegységei.
Ha úgy érzed, hogy kedvenc helyed megfelel a kritériumoknak, ajánld nekik ezt a versenyt, amelyre bármely Magyarországon működő kisebb-nagyobb vendéglátóegység akár több kategóriában is pályázhat (étterem, szálloda, söröző, borozó, bár, pub, kocsma, szórakozóhely, hajó, cukrászda, kávézó, stb.).
Kategóriák
- Kávéházak, bárok, bisztrók, sörözők, szórakozóhelyek – külső-, belső tartalom, megjelenés, design
- Éttermek, szállodai vendéglátóegységek 30 főig – külső-, belső tartalom, megjelenés, design
- Éttermek, szállodai vendéglátóegységek 30 fő felett – külső-, belső tartalom, megjelenés, design
- Weblap megjelenés – Vendéglátóipari egységek honlapja, webes megjelenése, tartalom, design
Az elbírálás főbb szempontjai
- A pályázott étlap vagy itallap eredetisége, kreativitása, a tervező és a konyhafőnök egyedi ötletei
- A pályázott étlap, itallap és weblap érthetősége, olvashatósága, az árak összhangja a benne foglalt ételek minőségével
- Az étlap, itallap, weblap regionalitása, helyi jellemzőinek, gasztronómiájának előtérbe helyezése
- Az adott konyha séfjének személyisége, tudása, tapasztalata, filozófiája mennyire van jelen a kínálatban
- Az étlap, itallap, weblap belső tartalma (a konyha specialitásainak bemutatása; különleges fogások, napi ajánlatok, vegetáriánus ajánlatok, gyerekmenük), annak megfelelő kivitelezése (olvashatóság, érthetőség, képek, szöveg elrendezése, tördelés)
Fődíj:
„Mystery Shopping csomag” weboldal auditálással, workshoppal, valamint részvétel a Horeca Marketing Klub egynapos „Gazdaságos üzemeltetés rendszere európai szinten" témájú szakmai képzésén.
Díjak:
- Részvételi lehetőség a METRO Vevőakadémia professzionális továbbképző tréningjein
- Szakmai és gasztronómiai program a lajosmizsei Tanyacsárdában
- Egy éves digitális étlap előfizetés, az IzyMenu automatikus, 15 nyelvű étlap- és itallapfordítási megoldásával
- Hazai textilcégnél bármilyen náluk vásárolt termék esetén garantált 10 % kedvezmény
- Miele mosodai vagy vendéglátó ipari készülék vásárlása esetén 20% kedvezmény.
Minden további fontos információ megtalálható a TurizmusOnline honlapján.